Pályázati felhívás: Gazdálkodási előadó
Cserépfalui Közös Önkormányzati Hivatal
a „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Cserépfalui Közös Önkormányzati Hivatal
gazdálkodási előadó
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3413 Cserépfalu, Kossuth út 125.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
- melléklet 19. pénzügyi-számviteli feladatkör
Ellátandó feladatok:
Költségvetés, beszámolók, adatszolgáltatások, jelentések készítése, vagyongazdálkodási feladatok ellátása, előirányzatok és azok változása, nyilvántartások vezetése, támogatások igénylése – elszámolása, gazdálkodással kapcsolatos képviselő-testületi előterjesztések előkészítése, pályázatokhoz kapcsolódó pénzügyi feladatok ellátása, felkészülés az ASP rendszerre történő átállásra, annak működtetése, használata intézményekkel kapcsolatos pénzügyi gazdálkodási feladatok ellátása
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Költségvetési, gazdálkodási és pénzügyi feladatok
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók, mérlegképes könyvelői szakmai vizsgával rendelkezés esetén képzettségi pótlék, 2017. évben 15 % illetménykiegészítés, valamint 200.000 Ft/év cafeteria biztosított.
Pályázati feltételek:
Magyar állampolgárság,
Cselekvőképesség,
Büntetlen előélet,
Felsőfokú képesítés, mérlegképes könyvelői szakképzettség a 29/2012.(III.07.)
Korm. rendelet 1. mellékletének 19. pontja szerinti szakképesítés,
önkormányzati feladatkörben szerzett pénzügyi-gazdálkodói tapasztalat –
Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
B kategóriás jogosítvány,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Felsőfokú képesítés, közszolgálati szakképzettség, önkormányzati pénzügyi-
gazdálkodási feladatkör,
önkormányzati feladatkörben szerzett pénzügyi-gazdálkodói tapasztalat –
Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
Saját gépjármű,
Elvárt kompetenciák:
kiváló szintű terhelhetőség, stressz-tűrő képesség, önálló precíz, pontos és gyors munkavégzés,,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
Részletes szakmai önéletrajz, motivációs levél, végzettséget igazoló okiratok másolata, 90 napnál nem régebbi teljes körű erkölcsi bizonyítvány. A pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, továbbá vele szemben a Kttv. 84-85. §-aiban foglalt összeférhetetlenségi okok nem állnak fenn.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. október 24.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Farmosi Zoltán nyújt, a 06-30/303-5155 -ös telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Cserépfalui Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (3413 Cserépfalu, Kossuth út 125. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 134-12/2017 , valamint a munkakör megnevezését: gazdálkodási előadó.
vagy
Elektronikus úton Farmosi Zoltán részére a jegyzo@cserepfalu.hu E-mail címen keresztül
vagy
Személyesen: Jakab Lászlóné, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3413 Cserépfalu, Kossuth út 125. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2017. október 27.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.cserepfalu.hu; www.bukkzserc.hu; www.cserepvaralja.hu; – 2017. október 4.